
A COVID-19 világjárvány utáni „új normál élet” az életmódunkban való változtatások szükségességét tekintve minden eddiginél komolyabb kihívást jelent számunkra. Az egyik legnagyobb változás valószínűleg az oktatásban fog bekövetkezni, ahol egyre nagyobb szükség van az online tanulás lehetőségeinek biztosítására. Azonban a megfelelő eszközökkel és a modern technológia segítségével a távoktatás nemcsak lehetséges, hanem lehetővé teszi az oktatás világszintre való kiterjesztését. Online tanfolyamok szervezéshez és a távoktatás biztosításához az iskolák számára legfontosabb eszköz egy internetes találkozó- és videokonferencia-platform. Ez a blog azokat a főbb funkciókat emeli ki, amelyeket az iskolák online tanulási megoldásaik kidolgozására és létrehozására használnak fel. Ezek mindegyike elérhető a Grandstream IPVideoTalk Meetings platformján.

Webes megbeszélések és webináriumok felhasználása a távoktatáshoz
Webináriumok: Noha az általánosságban használt tárgyalóterem nagyszerű eszköz a személyesebb szintű kapcsolattartáshoz, sok oktató alkalmazza egyre inkább az órák webinariumi környezetben való megtartását. Ez lehetővé teszi, hogy a tanár egyedül ellenőrizhesse az osztály óráját, a tagok beszélgethetnek, videókat mutathatnak be, megoszthatják a képernyőt vagy más tartalmakat, rögzíthetik az órát, alkalmazhatják a Q&A funkciót, sok egyéb más mellett. A tréner kiadhatja és tovább oszthatja ezt az engedélyt más diákoknak vagy tanároknak is. A hallgatók felszólalásaikhoz használhatják a kézfeltartás funkciót, amely értesíti a tanárt arról, hogy a tanulónak kérdése vagy megjegyzése van, így az oktató visszavonhatja az adott hallgató némítását és / vagy engedélyezheti számára a videó vagy a képernyő megosztását. Az óra végén a tanár kikapcsolhatja a hallgatók némítását, hogy élő Q&A foglalkozást vezethessen kérdéseik megválaszolása érdekében.
Találkozók: A standard tárgyalóterem nagyszerű lehetőséget kínál a tanárok számára, hogy egyenként kommunikálhassanak a tanulókkal. Ez egy egyedi beállítás, ami biztosítja a tanár és a diák számára a kapcsolattartás és a közvetlen kommunikáció lehetőségét, a heti konzultációkon, vagy olyan esetben, ha a hallgatónak további segítségre van szüksége a házi feladatok elvégzéséhez. A tanuló előrehaladásáról szóló megbeszéléseken a szülők és a tanárok is részt vehetnek, hogy csoportos projektekről, kisebb munkamenetekről és egyebekről beszélgethessenek.
Felvétel: Egy másik nagyszerű lehetőség, amelyet az online találkozó-platform kínál az oktatáshoz, a felvétel funkció. A tanárok elmenthetik az osztályok órájának felvételét, így a hallgatóknak nem kell az órákhoz pontosan egyidőben csatlakozniuk, hogy megnézhessék azt. Ez nagyszerű azoknak a családoknak, ahol nincs külön eszköz minden diák számára, azok magas költsége miatt. Ezenkívül a funkció lehetővé teszi a tanárok és a diákok számára, hogy hozzáférhessenek az osztályok felvételeinek könyvtárához, így a jövőben áttekinthetik vagy újra felhasználhatják a fájlokat.
Aktivitásjelzők: A távoktatás kihívást jelentő tulajdonsága az, hogy fel lehet mérni a részvételi és az aktivitási szintet. A webes és videokonferencia-platformok, mint például az IPVideoTalk, beépített találkozó és webinárium látogatottsági, és részvételi jelentéseket biztosítanak az oktatóknak a jelenlét mérésének céljából. Ezek a jelentések lehetővé teszik a tanárok számára, hogy megbizonyosodjanak arról, kik és mikor csatlakoztak az adott órához, mikor távoztak, mennyire voltak elkötelezettek és aktívak, milyen kérdéseket tettek fel, meg lehet tekinteni a felszólalások arányát, sőt azt is, hogy honnan csatlakoztak, és ehhez milyen eszközt használtak.
PDF-dokumentumok / tábla megosztása: Az IPVideoTalk nemrégiben továbbfejlesztett funkciói között szerepel a helyi PDF-dokumentumok IPVideoTalk találkozókon való megosztása. Az lehetővé teszi a tanároknak és a diákoknak azt az együttműködést az oktatás során, hogy bármilyen dokumentumban rajzolhassanak vagy kiemelést helyezhessenek el. A tanár megadhatja, hogy engedélyezi vagy letiltja az eszköztár segítségével a résztvevőknek a táblára vagy a dokumentumba való rajzolás vagy a beírás funkció használatát. Az oktatók a faliújság és a rajzeszközök használatával is alkalmazhatják a tartalom gyakorlati bemutatását. A faliújság eszköztára ecsetet / ecset típust, szöveget, radírt, háttérképeket, visszavonást és helyreállítást tartalmaz sok egyéb más mellett, függetlenül attól, hogy más résztvevők akarnak-e rajzolni, vagy sem.
IPVideoTalk értekezletek: A Grandstream video-, audio- és webkonferencia-platformja virtuális találkozót és webinárium-termet biztosít, amelybe a munkatársak, csapattársak, osztálytársak vagy bármely csoport tagjai összejöhetnek. Az oktatáshoz az IPVideoTalk nagy teljesítményű és biztonságos online kommunikációs platformot kínál több száz funkcióval, beleértve az előzőekben említetteket is, amelyeket minden oktató testre szabhat az osztálytermi igényeknek megfelelően. Regisztráljon ingyenesen az ipvideotalk.com oldalon.

Dedikált videokonferencia végpontok felhasználása
A videokonferenciákra fejlesztett eszközök ilyen módon lehetővé teszik az iskolák számára az otthoni szobák osztályteremként való használatát fizikailag is, a hallgatók számára történő online közvetítés mellett. Ez különösen fontos lesz, mivel az iskolák alkalmazkodnak a hibrid modellhez, amelyben néhány diák otthonról, mások pedig személyesen vesznek részt az tanórákon. Az otthoni eszközök a tanárok számára egy dedikált video végpontot is biztosítanak, sokkal jobb video minőséggel, mint egy laptop vagy egy webkamera használata esetében.
A GVC videokonferencia eszközeinkkel lehetőséget kínálunk a tanárok számára az osztálytermi tanítás környezetének online módon történő kibővítésére, közvetlenül kapcsolódva az IPVideoTalk Meetings-hez vagy más felhő-támogatottságú platformokhoz a zökkenőmentes távoktatási metódus kivitelezése érdekében. A GVC-eszköz telepíthető iskolai létesítményekben vagy otthoni környezetben, lehetővé téve az oktatók számára, hogy kihangosítva használhassák a fizikai osztálytermi erőforrásaikat. A tanárok szükség szerint beállíthatják a kamerát és a zoom-ot, miközben csatlakoztatják a számítógépeket, így megoszthatják videóikat, dokumentumaikat és más fontos tartalmaikat.
A távoktatás nem feltétlenül ideális, de a megfelelő eszközökkel a tanárok és a diákok olyan szinten képesek kapcsolatot létesíteni, amelyre még soha nem volt példa. Szeretné tudni, hogy a Grandstream megoldások miként segítették a kínai iskolákat táv-osztálytermek létrehozásában? Töltse le és tekintse meg az esettanulmányt ITT.
Ha többet szeretne megtudni a Grandstream távoktatási és együttműködési megoldásairól, tekintse meg céloldalunkat, ahol minden szükséges erőforrásunkról informálódhat.
Hagyj üzenetet
You must be logged in to post a comment.