Exkluzív Üzleti Találkozó
Előadói:

Dimitrova Dessislava
A jól fizető vevők kiszolgálásának a hátterében a gyors informatikai rendszer áll: pár perces visszajelzések, azonnali reakciók. Milyen intézkedéseket kell megtennie egy vállalkozásnak, hogy egyáltalán képes legyen kiszolgálni a magasabb társadalmi réteget?

Yusuf Bayrak
Érzelem transzformáló ügyfélszolgálat avagy Chatbotok! Láttunk kiemelkedő és kevésbé jó példákat a piacon, azt vesszük górcsőrt alá, hogy mi miatt is lehet sikeres egy AI ügyfélszolgálati alkalmazás, és hogy tud értéket teremteni egy vállalkozásnak.

Iványi Ildikó
Milyen változásokat hoz a robotok terjedése a gazdaságban?

Szekrényi Péter
Az oktatási rendszer és digitális kor kapcsolata
A zoom beszélgetéshez ide kattintva csatlakozhat.