A kis- és középvállalkozások számára fontos a testreszabhatóság a távközlési megoldás kiépítésekor.

A helyben telepített VoIP-megoldás népszerű informatikai rendszer, mivel lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy igényeiknek megfelelő, skálázható megoldást hozzanak létre.

A VoIP-rendszer által biztosított egyik legfontosabb funkció a call center, amelyek lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy saját, lokalizált call centerüket valósíthassák meg, az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálása érdekében.

A Grandstream Networks UCM sorozatú IP PBX-ei beépített call center funkciókkal rendelkeznek, amelyek biztosítják vállalkozásoknak call centerük hatékonyan és eredményes működtetését.

Az UCM6200-as sorozatú IP PBX készülék, amely központi megoldást kínál a vállalkozások kommunikációs igényeinek kielégítésére, a vállalati minőségű hang-, video-, adat- és mobilitási funkciókat egy könnyen kezelhető megoldásban ötvözi.

A hívássorok minden call center rendszer alapvető jellemzői közé tartoznak.

Amíg a hívók a sorban várakoznak, a várakoztató zene vagy a reklámok töltik ki a várakozási időt. Ehhez a funkcióhoz 6 különböző stratégiatípus létezik, amelyek közül a szervezetek választhatnak:

  • Ring All: Az összes elérhető ügynököt egyszerre hívja a rendszer, válaszadásig
  • Lineáris: Az ügynököket meghatározott sorrendben hívja a rendszer
  • Legutóbbi: Az az ügynök kapja a hívást, akit a legkevesebbszer hívnak
  • Legkevesebb hívás: Az az ügynök kapja a hívást, akinek a legkevesebb befejezett hívása van
  • Véletlenszerű: Az ügynökök véletlenszerűen kapják a hívásokat
  • Round Robin: Az ügynökök Round Robin ütemezésben kapják a hívásokat

Az UCM sorozat támogatja a virtuális hívásvárakoztatást is, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy várakozás helyett visszahívást kapjanak.

A weboldal felügyelete

Az UCM támogatja a felügyeleti funkciókat, amelyek lehetővé teszik a felügyelők vagy koordinátorok számára, hogy segítsék az ügynököket a hívásfolyamat során. A hívásgátlással a felügyelők funkciókódok segítségével a következő funkciókat hajthatják végre:

  • Meghallgatás: Hallgatási módban a hívást figyelő mellék hallja az aktív hívás mindkét felét, de a hallgató néma marad.
  • Suttogás: Suttogó üzemmódban a hívást figyelő mellék hallja az aktív hívás mindkét felét, de csak a híváson lévő ügynök hallja.
  • Barge: Barge üzemmódban a hívást figyelő mellék az aktív hívás összes résztvevőjét hallgathatja és beszélhet velük, hasonlóan a 3 irányú hangkonferenciához.

Ezek a funkciók lehetővé teszik az ügynökök gyakorlati képzését, miközben a vezetők felügyelete is lehetővé teszi, hogy jobban felmérhessék az ügynökök tevékenységét a hívás közben.

Számítógépes telefonos integráció (CTI)

A számítógépes telefonos integráció olyan technológiára vagy megoldásra utal, amely lehetővé teszi a telefon- és számítógépes hálózatok integrációját. Ez a funkció a call center megoldás fontos építőköve, amely nagyobb rugalmasságot biztosít az ügynököknek a nagyszámú hívás kezelése során. Az ügynökök a legtöbb hívásvezérlési funkciót az asztali számítógépükön néhány kattintással el tudják végezni.

A Grandstream megoldásait úgy tervezték, hogy a GS Affinity alkalmazás és a webalapú telefonközpont segítségével megkönnyítsék az ügynökök munkáját. Az UCM-ek egyszerűen és könnyen használhatják a telefonközpontot a hívássorok valós idejű felügyeletére és különböző műveletek elvégzésére, amelyek közé tartozik:

  • Várakozó hívások listája
  • Folyamatban lévő hívások listája
  • A folyamatban lévő hívások manipulálásának lehetősége
  • Az ügynök státuszának listája

A felhasználók a felhasználói portálon és a várólistavezetőn keresztül férhetnek hozzá a hívásvárakozó kapcsolótáblához. Az ügynökök a mellékszámuk és a felhasználói jelszavuk segítségével jelentkezhetnek be a webes GUI portálra.

Amennyiben felkeltették érdeklődését a Grandstream eszközök, LÁTOGASSON EL WEBÁRUHÁZUNKBA és tekintse meg az UCM sorozat további modelljeit!