
Egyedülálló szolgáltatás
Kedves Ügyfelek, jó hírekkel tudunk szolgálni a technikai támogatási szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Ez a tényező ugyanúgy befolyásolja a vásárlási döntést, mint a funkcionalitás és az ár. Sok múlik a szolgáltatás minőségén, például az, hogy potenciális ügyfele valódi vásárló lesz-e.
Az ügyfelek elvárásai nőnek, és sokuk számára a szolgáltatás még fontosabb, mint más egyéb tényezők. Az Accenture Next Generation Customer Services kutatás szerint az ügyfelek 47% -a bojkottálja azokat a márkákat, amelyek kiábrándító szolgáltatásminőséggel rendelkeznek.
Sorsdöntő tényező
A szolgáltatás kulcsfontosságú, ha az ügyfél hasonló funkciókkal rendelkező különböző termékek között válogat. Az Axxon Next és Intellect-hez hasonló összetett termékek esetében az ügyfélnek biztosnak kell lennie abban, hogy nehéz helyzetben megfelelő támogatást kap. A jó szolgáltatás legfontosabb mutatói a gyors válaszidő, a magas színvonalú konzultáció.

Ügyfélközpontú gondolkodásmód
Ebben a tekintetben jó híreink vannak. November végén elindítottuk a nap 24 órájában rendelkezésre álló technikai támogatás szolgáltatásunkat. Most a Jirán keresztül beérkezett kéréseket a hét minden napján éjjel-nappal dolgozzuk fel folyamatosan. Ügyfeleink ezt előszeretettel kihasználják: körülbelül 40 kérés érkezik naponta, munkaidőben és éjjel is. Vállalkozásunk fejlődésével a különböző időzónákban található régiókban az éjszakai kérelmek száma növekszik. Örömmel jelentjük be, hogy erre készen állunk!
Feladatunk továbbá, hogy javítsuk vásárlóink élményét. Folyamatosan vizsgáljuk, hogy ügyfeleinknek mire van szüksége, és minél gyorsabban válaszolunk a leendő és meglévő partnereink kérdéseire. Igyekszünk minden komplexebb igény és szükségletet kielégíteni, hiszen vállalkozásunk sikere nagyban függ ettől
Kérdés esetén forduljon szakértő biztonságtechnika kollégáinkhoz

Gyarmati Bálint
Biztonságtechnikai Üzletágvezető
Tel: +36-1-88-33-109
E-mail: balint.gyarmati@alphasonic.hu

Bürg Ákos
Biztonságtechnikai Termékmenedzser
Tel: +36-1-88-33-177
E-mail: akos.burg@alphasonic.hu